NE ŽELIJO POČETI KAR POČNO NJIHOVE MAME.
Fitnes industrija je danes stara že toliko, da 80 % vseh uporabnikov fitnes storitev predstavljata generaciji milenijcev in generacija z. Gre za generaciji, ki sta odrasli vzporedno z digitalnim svetom in on-line svetom. Ni naključje, da so fitnes butiki izredno privlačni dotičnim generacijam.
- Omenjene generacije ne želijo početi nekaj, kar so počele ali počnejo njihove mame v klasičnih fitnes centrih. Naravne preference mlajših generacij so cool brandi, radi zahajajo v cool prosotre, imajo zelo specifičen okus za trendovsko glasbo in obužujejo drugačne, cool treninge, ki predstavljajo velik odklon od klasičnih oblik skupinskih vadb, ki jih nudijo fitnes centri. Na vse njihove potrebe in preference pa zelo dobro odgovarjajo fitnes butiki, ki jim nudijo točno to, kar iščejo.
- Mlajše generacije imajo zelo jasno sliko kako izgleda top storitev, top ureditev, top klub. Imajo jasno sliko zato, ker vidijo preko on-linea kako izgleda vrhunska storitev v vrhunskem prostoru. Logična posledica je, da so pričakovanja zelo visoka, težnja po iskanju tovrstnih storitev, pa zelo močno usmerjena v fitnes butike.
- Uporaba novodobnih tehnologij, kot so aplikacije za spemljanje treningov, aplikacije za rezervacije, enostavnejši članski modeli ipd., predstavljajo fitnes butiki še en odklon od klasične ureditve fitnesa, ki je mnogo bližje mlajšim generacijam, saj so te odraščale skupaj z novodobno tehnologijo.
Ker so fitnes butiki zasnovani na način, da ničesar ne prepuščajo naključju in zagotavljajo vrhunsko storitev prav na vseh področjih, ustvarjajo uporaba sodobne tehnologije na vseh področjih, premišljene ureditve prostorov, razvoj treningov itd., okolje, v katerem se mlade generacije počutijo bolj domače kot v klasičnem fitnesu.